17/05/2007

Allez les cocottes!

Alisveris cok zordur genelde benim icin, oyle kolay alamam ben, bir cift tokanin bile hassas beyin tartilarinda tartilmasi gerekir. O yuzden satin alma kaygisi tasimadan, sadece bakmayi severim. Bu nedenle ki alisveris hic bir zaman bos zaman aktivitelerimden olmamistir, iyi fikir veremem, daralirim, sallanmaya baslarim oldugum yerde. Ama Paris'de alisveristen kacinmak imkansiz gibi. Her yerden davetiyeler "ventes privées (cok ozel satislar)" ler icin, super firsatlar, delik cuzdanlar... Cilginligi Evelyn baslatti, Trocadéro yakinlarinda cok katli bir yapinin icinde kendimizi 3 saat sonra geri buldugumuzda Kristina K salim ve bir suru ivir zivirim oldu. Ilk kez Yves Saint Laurent bir elbiseye dokundum, Dior cantayi tuttum, salladim, salladim, hic bir sey hissetmedim, hay allah!!!! Fiyatlar odenebilir, mekanlar steril degil, insan hakkaten kendini iyi hissediyor.

Gecen pazar (iki hafta oldu, biliyorum cok geciktim) Agnès B deposuna gittik (depo icin bile davetiye gerekli),matadorlu siyahbeyaz bir cantam ve artistik t-shirtlerim oldu. Bir tenorla tanistik kasa sirasinda. Bedava t-shirt kazandi one-man-show uyla. Deponun tamami alkisladi bu adami. Kartini dagitti cevresindeki biz en degerli hayranlarina. Gosterisine davet ediyor,kod dogal olarak: Agnès B.

O gunden hatira bu foto kaldi:


Evsizlere hep bir sempatim vardi simdiye degin, ama artik oturup dusunmem lazim. Kanal boyunca salinirken bir tanesi geldi, ozel mulk ilan etmis kendince kaldirimi, horozlandi bize. Bu bir. Ikincisi en korkuncu, is donusu, otobus duragimda, binmeden evvel, geldi tonton bir tanesi. Konusmaya basladi havadan sudan, ben de cevap veriyorum nazik nazik. Sevgilisini ic cebine saklamis (sarap sisesi). Aslinda cok zenginmis kendisi, beraber takilalimmis, daha neler! Bir opucuk verseymisim ona yanaktan, Jane Birkin'e benziyormusum. Safsalagin en onde gideniyim ya, hele de iltifattan sonra, nolcek dedim, kafasini cevirdi bir anda, atik davrandim, iskaladi gecti dudagimi. Ne yapiyorum ben diye kendime sastim, adamin esekligi bile unutuldu gitti. Hakkaten deli miyim, ne yapiyorum?

No comments: