15/08/2007

Masal dedigin bir tatli yalan

Goddess Artemis tarafindan mimlenmis bulunmaktayim. Konumuz yalanlar. Zorda kaldigimda, isime gelmediginde bazen de kalp kirmamak adina duruma gore yalan soyleyebilirim, hatta cok yaratici yalanlar bulabilirim, guzel oynayip sacma bahaneleri akilci hale getirebilirim. Evet, cok yetenekliyim. Celisik bir durum aslinda, bir tarafim da cok patavatsiz, aklindan geceni soyler, hic cekinmez. Ben cikamadim isin icinden. Standart yalan soyleyebilme kapasiteli bir insanim buyuk ihtimalle.

Bir de masallar var, hep gercek olsun istedigimiz en tatli yalanlar. Kucuklugumun kitaplarindan, biraz Saint Exupéry'nin Kucuk Prens'inden esinlenilmis:

*Dikkat ediniz bakkal amcanin pirinc cuvalina, hepsi gecmiste kaldi, masallar gibi...




www.cocukca.com

Hadi bakalim sira sizde: MrTurkishDelight, Jelatin, Ayse's World

5 comments:

daphnevega said...

yeni bir furya daha başlamış!! :) ilk fırsatta yazıcam.

MM. said...

jelatini ben de mimlemistim..tembel o,cevap vermiyor.

Fanfan La Tulipe said...

ben de mimlenmeyi sevmiyor diye dusundum, sustum :)

deryik said...

fili yuttu bir yılan!!!

ilkokul arkadaşıma rastlamış gibi sevindim. daha da eski birine hatta. böyle bütün çocukluk anılarımı bi kutuda bulmuş gibi sevindim!!!

Fanfan La Tulipe said...

Ben de sevindigine sevindim ;)