19/10/2007

Love-love-me



6 comments:

Anonymous said...

sesi iyiki de açmışım :)

evinkedisi said...

Ya, hakikaten Eda demiş ya iyi ki sesini açmışım diye ben de öyle yaptım ama yorum yaparken kesilmese keşke :(

Neyse...Bu olay o kadar yaşanmaya başladı ki bugünlerde. Hatta, ne bileyim arkadaşımın kardeşinin karısı mesela veya bunlar boşandılar ve yeni evleneceği kızın kocası...

İlginç ama insanlar yıllarını ne kadar büyük bir baskıyla geçiriyorlar düşünsene. Yani, cinsel tercihi farklı olana da yazık, bunu o kişiyle deneyimleyip hayatı allak bullak olan da... Zaten ayrılmak ve aldatılmak bambaşka bir darbe, bir de üzerine ekstra süpriz.

Aldatıldığında ve aldatma konusu aynı cinsiyetten olmadığında kıskanma şiddetin ne boyutta olur acaba?

Fanfan La Tulipe said...

insana pozitif enerji veriyor love today, ben bu adami bilmezdim bir-iki sarkisi disinda ve isin dogrusu pek de ehemmiyet vermezdim. Ama konserine gitmis bulundum ve ben bu yerinde duramayan insana hayretler icinde bakakaldim. Hem insanlari eglendiriyor, herseyden evvel kendisi egleniyor, karnaval havasinda gecti iki saat, dev bebekler, ucusan balonlar, konfetiler, golge kukla gosterisi...

Evin kedisi, kendi cinsiyetinden biri ile aldatilmak zaten duygu yogun karmasayi daha daha arap sacina ceviriyodur eminim. Tam guzinablalik konular bunlar :)

Mr_TD said...

haid fanfan, yeni yazi bekliyoruz :)

Anonymous said...

fanfan hanim cok tembel canim bu gunlerde... ;)

Goddess Artemis said...

Mimlendiniz!