13/07/2007

Elle, n°3210, 09/07/07

5 comments:

Mr_TD said...

hem de cook cool :)

ama bölyle bir foto ile posting olmaz,kih kih,tembellik yapma bakiyim :D

B5 said...

Time da bir ara böyle kapak yapmisti. Avrupa'nin en cool'u diye..
Tabii Time Europe idi bunu yapan. Diger Time'lar degil. Gecen haftanin Time Europe kapagina bakmayin bile...

ps: Daha bloga bakamadim bile, burayi TD den gördüm ve adina BAYILDIM.. :)

B5 said...

Aman Yarabbim sen de mi Paris'de yasiyorsun? Benim ev rue croix des petits champs da idi. Önceki de Rue de Fourcy...
Her gün ayakkabilarimi pislikten arindirmaktan canim cikardi. Cikar...

Mr_TD said...

Time in yaptigi da büyük sahtekarlikti ama , utanmasa sadece o ülke icin özel kapak yapacaklar.

hatirlayinca sinirlendim :D

Fanfan La Tulipe said...

mr turkish delight! Sinirlenme cicim, biliyorum cok tembelim. Elle'deki yazi istanbul gece hayati uzerineydi,icerik yuzeysel fotolar vasatti. Ama yine de bir arkadasimin elle'i salliya salliya burnuma tutup benim de cool istanbul'u gormem butun bu olumsuzluklari aldi goturdu. Time'in Turkey's Great Divide baslikli yazisi da ayni gunlere denk geliyor.Nerden nereye...

b5 hosgeldin! rue de grenelle'de benim ev. metro tour maubourg ya da école militaire. Uzak sayilmazmisiz. Pislik dedin, su an okudugum kitap "A year in the merde" (merde=bok). 28 lik citir british Paul, cay salonu acicak Paris'in guzide teras caféleri arasina. Daha fizibilite calismalari asamasindayim. Gelecek pek de parlak gozukmiyor. Bizimki simdiden kaldirimlari scanlemeyi gerektiren boklara karsi savasini kaybetmis durumda. Aynisi mumu buraya geldiginde oluyor, kaldirimlari iki kisi icin tariyorum.